Thursday, June 23

kenangan....

A few years back kte pernah di popularkan dengan lagu "sandar pada kenangan"..aduhh berapa banyak tahun tu gua x ingat la.rasa rasa time tu tengah sekola lagi kot.so kenangan nie memang susah nak lupa.x kira la sama ada kenangan dengan benda hidup or benda yang memang x hidup...x kira la kenangan manis mahupun pahit memang confirm kite ingat..sakit,perit,tawa,riang....sume tersimpan rapat dalam memory yang tengah parking kat otak.

Kenangan nie x semestinya perlu ada barang baru kite consider as kenangan.as long kite boleh simpan n ingat dengan cermat dalam hati n otak da kira awesome kot.

Kita amik contoh...selalunya bila kite lihat sesuatu macam gambar,mesti kita akan terbayang how things going on dat time kan...then kite senyum kera sorang diri.

Contoh laen..rumah kite..confirm confirm tersimpan banyak cerita..tapi harus kita sedar.bila rumah tu da makan usia,we should learn on how to let it go..x kan kite nak simpan rumah yg nak roboh hanya sebab sayang teramat punya pasal.sayang tu memang sayang..banyak cerita..benyak rahsia..tapi tu semua kenangan yang kite patut learn untuk semat dalam hati..

No comments:

Post a Comment