Saturday, October 8

superb ke?

mula-mula nak habaq yang nescafe 1 2 3 memang mantop.nak lagi hebat harus percuma dan refill dalam perut berlitre-litre.gara-gara penangan nescafe Dewan Budaya mata tegang sampai sekarang.tahap cafein dalam urine tak taw la nak habaq lagu mana.. 
sangat menarik pabila sedikit komunikasi terjalin antara kita dan pacik nescafe.tajuk komunikasi "kenapa bagi nescafe free kat kami?"..jawapan pacik nescafe "nie cara iklan bergerak.kalau kita compare dengan tv itu iklan berbayar n hanya tayangan semata-mata.memang menjadi rutin untuk nescafe dan air yang seangkatan untuk mai ke institution bagi tujuan promosi..." 
namun sedikit sedih kerana komunikasi tergantung akibat kelaparan yang melanda pada tuzki fey dan tuzki ros..=p










.............










kelas bersama Dr.A...incident yang mengganggu pandangan pabila satu ladies tiba-tiba tersadung lalu terjatuh ketika cuba mengambil posisi.kasihan dia,terduduk mengejut akan kejadian malang yang menimpa dirinya.barangkali ia bercampur malu.
atas dasar prihatin NYDP hadir bagi membantu mangsa..itu la tanggungjawabnya dalam memastikan kelestarian anak buahnya.......cewaaah!


kelas bertambah menarik pabila hari nie Mr Ali menjadi mangsa paku Dr.A.segala apa yang terjadi pasti dikaitkan dengan Mr.Ali...puncanya sebab Mr.Ali duduk selaras dengan penglihatannya....~~poor Mr Ali...














..............
















tamat kelas iklim dan cuaca,kita dan gang-gang tuzki cari port nak siap kan matlab.assingment paling menarik hadiah dari Dr.Y..tuzki-tuzki di minta membuat satu program di mana formula itu harus di ambil dari subject yang sedang kami pelajari..TERBAEK!..
da la time kelas bantai muka paham je kan.bila da bagi assignment nie memang terserlah habis la tahap ketidakbijaksanaan itu...sangat stress + tensen melampau pabila program di run,tapi error yang occured.
memang suka pun!


setelah berhempah pulas....misi berjaya n kita dan separuh tuzki sudah submit assignment kami yang lebih dikenali as "my first matlab assignment"...=)












...............














malam semalam ketika asyik bermuka buku,kita dan ahli MCK mendapat arahan untuk hadir ke rakaman forum.arahan di tuju pada mereka yang bergaris 2 n 3 pada bahu.kehadiran adalah di galakkan.
fine!...arahan terima habis.infomasi pada ketika itu bahawa pakaian harus kemas dan sopan..like like...tapi petang tadi arahan berubah di mana semua harus seragam.....damn!berboria lagi la malam nie.nak atau tak,arahan harus di ikuti.so,gang berline 2 pakat mengenakan baju bercolor coklat.
adeyh,...baru basuh kot.dan sememangnya mood nak mengiron sedang luput ketika itu..gang berline 2 umpama mahu buat persembahan nasyid saje tatkala menanti kehadiran kotak bergerak.dijadikan cerita,pabila kami  tiba di lokasi rakaman forum...agak terkejut sebab color baju kami sama dengan penyambut tetamu rakaman itu....cacaitt betol!...macam da tak ada warna laen ke.pada waktu dan ketika yang sama,kawasan rakaman berdindingkan kayu,jadi memang serupa lagi la dengan color baju kami yang umpama coklat kekayuan itu....hurm nasib nasib 

No comments:

Post a Comment