Monday, December 19

pesanan penaja..[3]

tak kisah la sama ada tergolong mahu pun golong atau digolong dalam kategori berpelajaran sila gunakan bahasa dan akal macam orang masuk sekolah dan manusia yang ada ilmu.aiyooo,cara bercakap tu biar bertamadun dan berhemah sikit bole tak?nak kata tak bijak masuk uni da.nak kata bebal,course superb da.nak kata terencat hebat pulak guna technology.nak kata kuno...speechless

nak kata tak pesan.da sembur ayat baek da.letihletih.makin cakap makin menjadi.makin diam makin tak retireti.nak kena penampaq sedaih baru ok ke ek?..tak pun kasi lenyek dengan treler kasi penyek mungkin terbaek sikit kot.

der,meyh sini saya nak habaq,kalau rasa bahasa tu da hebat sangat,saya rasa itu jilaka..kesian pulak kat diri nie sebab saya masih mampu layan kemerapuan yang entah apeape dari anda.maybe saya harap saya boleh jadi membe yang menyedarkan anda dari lena.sebab dulu saya ada kawan macam anda,dan saya tak dapat guide die sebab saya gagal.jadi der,saya harap lu bole baek.at least respect la.sebab ayat anda umpama saya nie macam tak de makne je walaupun saya rasa anda tak maksudkan apeape



~sekian

No comments:

Post a Comment