Wednesday, March 11

#moveon

kelmarin aku menemui PK Gila setelah lebih empat bulan tak bersua
perkara pertama aku tanya bila jumpa bertanya soal pertunangannya
yes tunang dan bakal bertunang..riak muka dia berubah pabila terdengar soalan aku

so kami decide untuk lepak minum air
dan aku terus bertanya kisah perancangan masa hadapan
maklumla nak mengubah status nanti
wel well well..hujung minggu ni dia bakal bertunang.hujung tahun ni bakal bernikah

opps lupa.dia datang bersama kenderaan baru
aku yakin masih bau kedai.

masa kami nak lepak,matairnya call
beritahu sedang jumpa rakan lama
the thing is,matair  dia punya satu perasaan lain kalau ketahui aku dan PK Gila berjumpa
merajuknya hanya PK Gila je tahu

so aku #moveon..tabah mendengar berita pertunangan
dan statusaku masih sama single (tak lah sedih sangat)



p/s:sepatutnya aku rasa apa?
background song~ bahagiamu deritaku Hafiz

2 comments:

  1. Saya assume PK Gila ni lelaki. Apekah kak tira ni bekas kekasih? Hehehe

    Kalau betullah lelaki kan :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tak pernah jadi bekas pun.bekas makanan pun bukan

      Delete