Wednesday, January 18

perangai

tahu kah anda kerana keunikan perangai makhluk la kita disatukan di Mother Earth yang indah ni..

tahukah anda tak kisah kita rasa annoyed dengan makhluk lain,kita tetap berada di planet yang sama..

tahu kah anda,bila ada certain condition kita x selesa dengan perangai makhluk..tapi kita tetap senyum macam tak ada apa-apa

tahukah anda,bila kita tak mampu bersuara tapi kita hanya mampu toreh pisau pada hati dengan laju-laju

tahu kah anda,bila membalas dendam itu sangat tak sweet rasanya

tahukah anda bila kita diam itu tak bermakna kita suka,dan bila tak diam itu bukan bermakna kita tak setuju

tahu kah anda,entah kenapa saya rasa teruk,mungkin saya ada fobia untuk setiap perkara

tahukah anda,bila orang yang kita sayang buat benda yang tak berkenan di jiwa ia sangat terasa

tahu kah anda saya tak tahu saya rasa begini teruk rupanya

sekarang saya tak tahu serba menahu


[mood;ketagih bau rumput kena mesin dengan pacik mesin rumput]

No comments:

Post a Comment