Wednesday, September 25

jodoh pasti bertemu

senarai semak setelah dua minggu lebih menyemak di penang
datang dijemput,pulang dipersilakan

pertama : mini MMR
[bbq bersama jurulatih yang telah bersama dengan asykar thundercats selama 3tahun]

kedua : konvo
[upacara konvokesyen ke 48 dan aku disidang 5 bersama gang engineering,sains gunaan dan teknologi]

ketiga : MMR aka Makan Malam Rejimental
[motif nak sambut aku dan thundercats yang da jadi officer,upacara berprotokol bersama VC]

keempat : skroll
[pemulangan jubah serta penyerahan slip berkaitan sebelum diberi slip akademik dan kokurikulum]

kelima : picta
[pre-konvo,konvo,post-konvo,mmr,post-mmr...acara gila kamera itu normal.muka walau takchomel itu tolak tepi janji gaya mahu ada]

keenam : buang masa
[hadir ke penang bukan sebagai pelajar rasanya berbeza.hampir setiap hari keluar dan berlegar.gaya seorang manusia tanpa arah kehidupan.bina ikatan bersama teman kerna ini perjumpaan akhir]

ketujuh : scandal
[kata mak anggap ini macam majlis kawen,maka aku bergambar dengan sakan dan tak malunya.bagi majlis MMR,misi bergambar dengan PK Gila,Mr NES,Oc,Dp dan rahsia berjaya.setiap dari mereka punya cerita bila aku lihat semula muka mereka.perasaan itu pelbagai.mungkin luar nampak ceria,tapi dalam tak keruan.mika luar nampak biasa,tapi dalam ada ketidakpuasan..mungkin]

kelapan : rapid
[aku dan 2 lagi berjaya jalan kaki dari padang kota lama ke gurney dengan masa sejam lebih.impian nak naik bus rapid percuma berjaya.memang cita-cita pulang ke utara menjadi tourist berhasil]

#aku masih tak sempat mencari lukisan dinding.lain kali aku datang bagi urusan istimewa ini =)

No comments:

Post a Comment