Wednesday, March 26

sakit hati

masuk hari ni sudah 3 kali aku kena sound pasal tong sampah
kena sound sebanyak 3 kali dalam 2 hari
jujur memang sakit hati
5 bulan tu tong sampah duduk kat situ
hari ni aku tak paham bila tong sampah jadi issue berbangkit
kalau marah dekat supplier,jangan lepas kat tong sampah

aku makin sakit hati bila sanggup potong line waktu aku sedang bicara hal penting
nampaknya dia makin tak puas hati dengan tong sampah
nampak mainan dia sekarang..kelemahan dia adalah tong sampah
jadi memang aku akan sengaja biar tong sampah tu duduk tempat yang dia tak berkenan

mulut manusia ni kalau da penat pasti diam
cuma aku yakin mulut dia tak diam and aku boleh predict dia akan mula malukan aku demi tong sampah
cuma aku kesian kalau diri sendiri malu tanpa dia sedari


#sakit hati punya hal aku terus buka laman cari kerja baru...>_<

No comments:

Post a Comment