Friday, June 20

bahu

sejak bertukar environment ni,aku boleh simpul punya sedikit culture shock
budaya dan cara bekerja yang agak berbeza dari tempat sebelum ini
hari ni genap dua minggu aku dibaling ke dept ni
perkara paling awesome aku tak dapat kerja setimbun ditempat lalu
malah sengal bahu juga tidak terasa

stress tu aku boleh katakan masih dibawah kawalan pada tahap ini
berjumpa orang yang tak cukup oksigen ni menarik juga
kau pun hampir gila melihat mereka
tak lama lagi aku mungkin gila....*sigh

bole dikatakan aku bangun seawal enam,bersiap dengan laju
bergerak ke tempat mencari rezeki sebelum tujuh
sampai destinasi hampir lapan lebih
pulang hampir tujuh malam
sampai katil kegemaran lapan lebih

kau nampak tak level semangat aku
amat berbeza di tempat lalu
rutin ini akan bertahan untuk sebelas bulan satu minggu lagi

No comments:

Post a Comment