Wednesday, June 4

peluang

semalam aku dipaksa menadah telinga mendengar percakapan
tajuknya berkaitan safety at work  ,jadi bagi aku yang ada background environment ini memang punya idea tentang percakapannya

apa yang buat aku bengang bila si penyampai itu yang merupakan  Sr SHO Exec menceritakan background study beliau
well said si penyampai itu yang berpengalaman lebih 15tahun dalam safety merupakan bekas pelajar masscom
ok..masscom tu tak salah,yang salah bila si penyampai dari background masscom berada dalam dunia safety

jadi tidak hairanla kalau aku sampai sekarang tak ada peluang nak kerja bahagian safety
puncanya species-species kecil yang masih wujud ini






notakaki:bila aku terlalu confident bercakap aku dapat background digital media walhal aku telah tertulis untuk brand/digital..nampak tak tahap ketidawarasan otak dalam berfikir dengan bijak di situ

No comments:

Post a Comment