Wednesday, May 28

pengganti

aku sedang menghitung hari untuk berada di environment baru
berjumpa dengan orang baru

masih ada beberapa hari sebelum aku tinggalkan tempat sekarang dan dalam minggu akhir ini pengganti aku sudah tiba
menurut sumber sudah banyak orang yang ditemuduga sehingga resume untuk post yang ditawarkan hampir habis
namun minggu lepas seseorang sudah berjaya memikat jiwa majikan

aku hampir tak sangka,dan aku yakin ramai yang agak terkesima
pengganti aku memang la X chromosome cuma ada kesesatan Y chromosome sikit

ya majikan aku memang la X chromosome juga cuma aku tak nafikan Y chromosome pun ada sedikit.mujur pemakaian skirt ke tempat kerja menghalang Y chromosome  merebak teruk dalam diri majikan

jadi bila majikan memilih pengganti aku sedemikian rupa aku faham
sebab itu masa memilih agak lama

mohon jika ada perbalahan jangan bertumbuk pada masa akan datang

No comments:

Post a Comment