Wednesday, December 18

bengang

petang tadi senior department aku bukak cerita
katanya bos pernah complain aku ni slow n lambat pick up,harus di ajar berulang kali baru paham

ok di situ aku sudah berangin semacam
aku tahu mesti orang pikir aku harus belajar untuk terima
well itu kekurangan aku.aku tak nafikan

tapi cuba kau fikir.aku belajar selama ini dalam bidang sains..well aku juga bergraduasi dalam bidang environment.aku belajar perihal udara,air,pollution
tapi aku bekerja dalam bidang yang sama sekali tidak ada kaitan iaitu purchasing
ok aku seorang purchaser

hari pertama aku lapor diri..kurang dari 30minit aku nak panaskan kerusi bos sudah panggil turun training new software
fine aku yang masih blurr natang purchasing nie mende turutkan saja
tauke software bercerita dengan semangat siap demo macam mana nak guna
memang gila training separuh hari dan aku rasa nak maki

tak sampai sebulan kerja aku kena take over kerja senior department aku yang MC sampai 3minggu.come on people bole bayang tak budak environment buat kerja purchasing dan bos expect aku bole laju macam die yang ada experience 9tahun

aku jawap simple dengan senior department aku

This is my first job..my first time..my first experience..my first bos yang rare and what can u expect from me? 






p/s : aku yang tadi rajin nak balik lewat nak buat kerja terus pack all d stuff n balik.lantak la keje bertimbun sebab mood aku da padam

No comments:

Post a Comment