Wednesday, December 25

gagal

well aku sedikit rare hari ini bila menggunakan confession page untuk luah rasa pada Mr NES
haish nk cakap direct segan..tapi hint tu pernah la kasi

well confession aku telah di post setelah aku email admin page secara peribadi
aku taklah galak sangat nak jadi matair die ke..apa ke
tapi saja nak tengok reaction die macam mana

well cuba kau bayang kalau dapat post cenggitu
mahu kau tak terpikir-pikir ke..tercari-cari siapa punya angkara
tipu la kalau kau cakap boleh duduk diam macam xde pape kan

well Mr NES menjadi orang terawal meninggalkan komen setelah post itu terpapar
to be sad bole pulak die sangka si confessor tu gay
sedeyhnye rasa..apakah ayat aku terlalu masin ke sampai nak beza jantina confessor pun tak taw
hasihh

well aku tak putus asa sebab aku siap private chat untuk bertanya perihal confession itu
and die masih bertegas penulis itu seorang gay
Mr NES siap cakap confession itu seperti main-main
damn aku memang gagal part ngorat anak orang ni

No comments:

Post a Comment