Friday, March 16

:: skype ::

zaman sekarang ni da maju.kalau dulu kau kena berhabisan beringgit kredit demi sebuah panggilan.tapi sekarang banyak da free,yang penting kau ada internet connection,semuanya jalan.tak kisah la kau nak call ke or videocall.pilih la berapa jam kau suka,sampai muntah telan muntah pun tak pe.sampai kau naik meluat tengok muka kat screen lappy pun tak heran...janji kau bahagia...senyum sampai telinga kira fine da...=)

baru siang tadi dok sebutsebut name kambing.then dari siang tadi nampak kambing appear online kat pesbuk...di sebabkan kegatalan diri yang melampau...aku pun tegur die.ayat yang simple dan mudah..."SOMBONG!..><   "..ok sangat padat tapi ringkas..kau ada?
atas dasar ayat yang hebat terus die kasi pesbuk videocall,namun atas kebijaksanaan yang kurang,aku harus reject call itu sebab tak install pada bubu.so dengan kuasa veto,aku suruh die call through skype.

suddenly...dalam kegirangan melayan radio dan jiran tetangga yang buat lawatan...muka kambing terpancar kat screen..ok,dengan gaya cool,aku capai earphone.senang sikit...aku jawap call..ok kambing buat videocall...cuma sedikit jilaka die tayang kepala die je garagara aku tak buat videocall...haha
tapi mengikut dp skype nye..seperti ada perubahan pada rupa.barangkali mahu kelihatan matang,tapi pada aku ia lawak lajulaju

perbualan tidak berlaku lama garagara membe kambing memekak dan buat kacau...cisciscis.tapi kan aku rasa cam fine and cool.maknanya aku da berjaya menamatkan segala rasa nonsense dalam jiwa...yeaaa!..i made it at last.punya la lama,at last sukses

kalau dulu rasa nak sedih tertonggeng-tonggeng...sekarang tak lagi.barangkali aku tak ambil port semua nie dan aku mahu focus pada benda laen...yippie




~sekian

No comments:

Post a Comment