Sunday, April 15

"frustless" friday

13042012...satu tarikh yang harus segar dalam ingatan.berlaku perkara kecil hingga air mata aku mula mengalir.baik!ia tersangat malu dan teramat malu kerana waktu dan tika itu aku berpakaian soljer.perghh akak soljer nanes.ia sangat tak cool.segenap mata meliar melihat kejadian itu.

ketibaan gang lapan yang harus disambut "baik" mendapat habuan masing-masing di pagi jumaat yang indah.dan pada hari jumaat yang mulia itu,makhluk mulia mula berubah menjadi makhluk munafik....mula menipu dan terus menipu.mereka cerita yang tidak wujud sebenarnya.kalau di fikir semula,kalau aku cerita perkara benar aku tetap da dapat hadiah hebat,so baik aku teruskan wayang tipu yang tak berkesudahan.

bila tali kuning bersalut getah mula mengambil tempat,hati aku terlalu kayu.tiada tangisan yang mahu dilinang.cuma bila disebut-sebut...malah dianjing-anjingkan lagi...rasa perit itu mula bertakhta.mujur tak apa-apa sebab aku masih mampu melakukan proses pencernaan dengan sukses sekali.cuma sedikit terkilan,bila mastermind bagi cerita ini terkecuali dan terlepas....=_=''

No comments:

Post a Comment