Saturday, April 21

selesai sudah

term "practice make perfect" ni da selalu sangat aku dengar.tapi kalau da gelabah biawak tu,practice hebat mana,bila kena present life memang nokharooom.cisciscis...tak suka,serius aku tak puas hati dengan performance aku sendiri pagi tadi.akibat berdiri terlalu lama tanpa alas perut walau seinci hanya beberapa teguk air yang tak sampai 5ooml,sumpah aku da rasa sejuk semacam sambil kuning-kekuningan tadi.mujur tak tumbang,kalau tak kemaluan terlampau aku rasa.mak aihh berdiri tegak menanti Canselor memang menguji iman sampai aku tak tahu nak berangan apa time baris tadi...=_=''



gara-gara ada abang udara yang aku usha sejak jamuan raya hari tu,ku gagahkan diri untuk tampil hebat..adeyh u catch my eyes la.walaupun abang udara berdiri tak jauh,tapi bila lihat kesegakan diri dia dengan one dress semakin menguji tahap kegatalan melampau dalam diri.sejauh mana kau berdiri,aku masih setia menjeling dari jauh..paham!..kalau la ada perkhidmatan udara kat sini,memang lama aku join da,untung-untung dapat satu skuad dengan dia..XD

No comments:

Post a Comment