Saturday, April 7

tugasan menanti

the horrible moment bila orang lain usung bag balik kampung..tapi aku usung bagpack nak pergi medan..><'

cerita tujuh hari bakal bermula.terpisah dengan dunia realiti.hidup dalam fantasi...kehidupan yang aku sendiri tak pasti.yang aku tahu gadget simple macam phone n lappy memang tak ada sekali la kan.pesbuk memang tak bukak la kot.segala jenis news lagi aku tak taw...paling tak pun bila habis tugasan ni semua,confirm blur tahap siput memang terpancar..burn macam anak mami toksah nak habaq la kan.memang superduper la..^_^

aku doa sangatsangat semua akan sangat fine.insya allah pengalaman owesome aku akan kutip.sebab pengalaman owesome cerita tujuh hari lalu masih segar lagi dalam minda..=)





[dualabrepot...satujournal..saturepot...satutest...satuchichat]
bukak sem memang aku hancuq..==' 

No comments:

Post a Comment