Thursday, December 20

20.12.2012

hari ini hari khamis
tarikhnya kelihatan chanteq
khabar angin kepoh mengatakan esok hari jumaat adalah hari kiamat
haish kalau manusia da rasa dirinya Tuhan memang masalah

tarikh memang chanteq,tapi ia tak bermakna hari itu akan indah selamanya
ditakdirkan ada dua viva jatuh pada hari yang sama
dirancangkan satu viva itu jam 10..ditunda jam 11..tunda lagi jam 2..tunda lagi 230
direncanakan ada satu viva yang waktunya masih sama iaitu jam 3 dan aku di group ke 2

pabila keikhlasan pada hati itu tiada maka aku masuk meeting room untuk viva pertama dalam minda kosong.boleh jadi aku tertinggal diluar pintu tadi.bersikap paling pasif dari team member aku yang lain.terlalu pasif sampai Dr J bagi aku clue utk jawap pertanyaannya.soalan mudah cuma garagara tertinggal otak aku gagal menjawap..huhu...habis la markah viva
sudah tu kena re-doooo report..makin bertambah la kerja.nak pula orang da mood studyweek..aku mood lazyweek.haishh

viva ke 2..ni lagi haruuu.sudahla aku masih lagi tertinggal otak.memang blur la.nak pulak time semngat nak viva pen pointer patah,berguling dengan asyik atas lantai.arghh..terbongkok-bongkok aku kutip sambil mulut mengomel ayat merapu.dengan design ikut suka hati.hammek kaw bila disoal mula la buat muka chumel tahap infinity.dan bagaimana markahnya nanti aku redha dan redah je la.huhu

tapi disebalik benda rare jadi hari ni.ada benda rare lain aku dapat buat.tapi aku consder ia rare yang berezeki...=)

No comments:

Post a Comment