Tuesday, December 11

tujuh disember

 syukur pada Tuhan kerana aku masih diberi peluang untuk bernafas

terimakasih untuk mak..terimakasih untuk ayah.
melahirkan aku,membesarkan aku,menjaga aku,mendidik aku,mengasihi aku,memberi terbaik untuk aku

terlalu hebat..terlalu besar..kekadang aku terfikir mampukah aku memberi seperti yang aku terima ini
berada di mana aku berpijak sekarang adalah berkat dari mereka..Alhamdulillah

terimakasih buat rakan..terimakasih buat sahabat..terimakasih buat mereka
dalam hidup sebenarnya aku kurang diberi peluang untuk merasai seperti malam itu.mungkin ini yang pertama dan terakhir aku bakal rasa.agak terkedu pada malam itu.
boleh jadi melalui minggu hectic akhir-akhir ini terubat rasanya dengan hadir mereka.
terimakasih sekali lagi..terutama kepala kpd acara =)

2 comments: