Wednesday, May 22

da tak jatuh kot

aku rasa dah tak jatuh hati kat dia kot.sebab sabtu lepas masa makan sama-sama aku tak rasa nervous apa pun..relax je..chill je.takde la pulak gelabah biawak.
aku rasa macam sejarah pula bila makan di kepsi di malam hari berbaju kurung.itu sesuatu yang aku tak boleh nak bangga.malu pun ada.memang la makan dengan satu skuad,tapi cuma kami berempat dan macam dua pasangan sedang bercanda..argh ini rumit.

macam mana aku boleh terjebak aku tak pasti.sama ada ini suratan atau kebetulan.tapi agak rare juga ya di situ.kami yang sepatutnya kena dengar carrier talk last-last jadi skuad talk.mujur tiada muka yang dikenali boleh buat aku terserempak,kalau tak sure jadi bahan.sudah la aku ni species susah berbaju kurung,nak pulak malam hari sambil berpin rama-rama di bahu kanan dan kiri.kalau la ada yang lihat,memang aku tutup muka pakai pinggan la gamaknya

kalau nak di ikutkan makan bersama ni da selalu,tapi dalam jumlah yang ramai,tapi bila berempat lain pula rasanya.tak pe la.bila lagi ada peluang begini.lepas commission ni aku yakin semua akan bawa haluan sendiri.kalau ada nak jadi askar,maka akan continue dengan life askar,kalau ada yang da malas jadi askar,jadi biasa-biasa aje la nampaknya.



bila aku duduk diam sorang-sorang,aku senyum ingat kisah aku dan PK gila.macam mana kami mula bertegur,merapu sesama sendiri..entah la...mungkin aku suka dia untuk beberapa perkara.dia punya kisah hidup menarik 

No comments:

Post a Comment