Sunday, May 19

garisan penamat

pertama aku ucap syukur latihan tempatan minggu ini sudah berakhir
ya..dengan tahap lenguh kaki yang boleh tahan hingga aku pancit waktu 3minit pagi tadi.aduhai malu baq ang..tapi apa daya aku da jalan macam zombie.

semalam seharian kawad dan tona kulit berubah pantas.sudah la untuk mencapai tona kulit cerah makan masa,tapi nak kasi gelap separuh hari sudah cukup ada garisan di dahi..haish

sesudah senam pagi,borang tapisan keselamatan pula harus di settlekan..pergh memang kebas tangan,lenguh jari..berapa banyak punya borang nak kena isi,siap cap jari amik sekali.bukan senang nak join asykar ni,segala butir diri di ambil kira.bag pack juga sudah di pulangkan dan aku membelai weapon tersayang cap 221.aku gilap penuh kasih,ya selama 3tahun dia banyak berjasa.asal fasa medan memang aku jaga betol-betol dan pernah tersilap jaga weapon tu,aku kena hentam,serius rasa nak nanes tapi aku tahan..huhu

aku pasti tiada peluang bersama cap221..tido bersama.sampai aku buat bantal peluk la senang cakap.cium sudah,belai pun sudah.

perlahan-lahan aku mula tinggalkan kehidupan yang aku akan rindu.bulan depan sudah packing barang untuk commission.ya naik pegawai pula.nak sambung ke tak aku tak sure.kadang-kadang tu rasa macam nak,tapi entah,lets time decide it

banyak benda aku belajar..banyak benda aku rasa..aku tahu kisah hidup ini mahal.aku akan simpan rapi

terima kasih gang ^_^

No comments:

Post a Comment