Wednesday, June 26

belum ada nokhtah

paper terakhir untuk semester akhir dan sebagai pelajar tahun akhir undergrades...goal!
selesai
ok..to be honest orang lain pasti lonjak tinggi-tinggi paper da settle,tapi aku?..keluar dari dewan tanpa ada feeling.mungkin aku tak perform terbaik untuk last paper..hurmm

balik bilik,aku terus settle untuk misi seterusnya..ya sabah!
mood ke sabah sedang merudum jatuh pabila kakak asykar yang da sampai sabah asyik sogok aku dengan kisah durjana.bad impression..perghh semangat ke sabah sedang jatuh tergolek
tapi atas tugas aku pack barang.tutup segala perasaan.
sudah la p sana free.p sana di bayar lagi

so atas dasar tugas kau kena layan walau tak reda
barang sabah settle..hasil kiriman settle
barang ke rumah hampir settle

ok masih ada yang tak settle
thesis!..ohmy prada..correction da dapat dan aku belum pulun siapkan lagi
aku cuma ada pilihan jika aku tak siap sekarang,aku harus pikul masalah ni ke sabah.perghh sudi ke?
waktu di sana sudah la tak sama,aku harus adapt
selesai kerja sini,selesaikan kerja sabah
next mission cari kerja...heuheuheu

tamat undergrade..tamat sesi belajar.in future tak tahu la postgrade ke tak
lets time decide it

No comments:

Post a Comment