Thursday, June 6

say it loud

rasa itu kalau kau tak luah boleh jadi parah
perasaan itu bila kau simpan dalam diri akan makan diri
sebab itu sekeliling kau ada manusia
mereka bukan hadir for nothing but for reason of something

manusia ni mampu tolong kau ringan kan sedikit apa terpahat dalam dada
sebenarnya aku bukan nak minta simpati pun,cuma aku nak kosongkan sedikit ruang beban yang ada dalam jiwa
kadang tu akan nak mohon sedikit kata buat aku jadikan motivasi untuk terus hidup
aku mungkin tak perlukan seperenggan ayat,tapi sebaris kaa sudah cukup memadai

ya..Tuhan..Dia ada mendengar rintihan hati aku
Dia sentiasa ada walau kadang aku terlupa wujudnya Dia, bila aku leka dengan dunia
Dia Maha Mendengar,Maha Mengetahui..tapi kadang tu aku sendiri yang sombong pada Dia

ada yang perlu aku betulkan dalam diri ni
aku mahu cari redhaNya

No comments:

Post a Comment