Wednesday, June 19

gundah gulana

aku bangun pagi..seperti biasa tengok henpon dulu.matikan alarm yang dari tadi tak senyap dan aku masih lena
tutup alarm ,tengok pulak ada lagi ke notification lain..ok pesbuk.yahoomail.insta.wasep.

ok..tekan satu persatu..tengok email..eh ada email dari sv
di pagi hari yang indah,matahari sedang bersinar,aku click
tooooink..keluar mesej berbaur kurang senang

ini bukan kurang senang.ni tak senang duduk.aku yang masih bergomol dengan bantal terus celik.perasaan memang tak tergambar.nak nanes.buntu.stress.benci.menyampah.risau

ok semua perasaan negatif timbul di pagi hari and sure today are not going to be a good day
i pray to Allah semoga ia terbalik

tarik nafas.duduk.aku repli email sv.dengan penuh budi bahasa dan tatabahasa.
aku explain semula apa yang aku rasa.menagih simpati.memohon tarikan
send!


let see how my day will be going
esok da viva.sv siap pesan kat email dont lose sleep over it 
kalau la sv taw aku nak pecah otak pagi ni  >_<

No comments:

Post a Comment