Thursday, June 20

gumpal kertas..bakaq!

mungkin silap aku tak kejar ikhlas tu.aku biar dia lari laju,jauh kedepan
mungkin kalau aku suka dan jatuh hati dengan apa yang aku buat ia lebih baik

aku tak rasa mahu ingat apa yang jadi hari ini
rasa mahu nanes berderu tak kesampaian
well,aku tak nafikan sampai sv aku pun tegur awat teruk sangat hari ni
yes dr,nasib tak di sebelah pihak saya
mungkin ada mistake yang saya buat and today i got the pay
hurmm....

apa yang jadi dan atmosphere yang aku rasa tadi kalau boleh aku nak lakar dalam kertas,gumpal dan bakaq!
mean aku tak mahu ingat atau kenang pun
well kata dr this is just the beginning..dr taw tak masa saya sampai orders berbulan yang lalu perasaanya tak la teruk macam ni
yes the question..memang bukan rezeki aku dan aku gagal jawap soalan yang diberi
walaupun naluri aku teka soalan benar malah aku sediakan jawapan sekali,tapi macam aku cakap bukan rezeki aku hari ni dan aku gagal menjawap dengan baik

well..to my dearest one,im sorry for kecewakan u with my horrible answer
its not i have try my best,the problem is i dont even tried it

ok..aku serah pada Allah yang terbaek.aku harap matahari bersinar selepas ini
2paper lagi,correction thesis dan sabah

mood please come back here
semangat tolong jangan pergi lagi >_<

No comments:

Post a Comment