Wednesday, November 20

kecewa

Ya jujur aku sedang kecewa
rasa mahu nanes puas-puas

Ya aku sedang kecewa
aku hilang fokus bila buat kerja

Ya aku sedang kecewa
sakit kepalanya hingga hilang selera makan siang tadi

Sejak menerima kiriman email semalam
hati aku gundah gulana..rasa tak puas hati semacam ja

Ya aku sedang kecewa kerana tidak berjaya dengan temuduga kelmarin
rasa kecewa itu buat aku balas email bertanya kenapa tidak memilih aku
mungkin orang kat aku tak malu
kalau orang da tak nak kita redha je la

itu orang lain

aku tanya untuk kepastian..aku tanya untuk lerai rasa kecewa


memang pedih menerima email yang berbalas itu
aku guna kuasa psiko seolah memohon simpati
menunjuk rasa keinginan untuk memilih aku kerja di situ

aku belajar untuk redha mungkin bukan rezeki aku
mungkin bukan jodoh aku di situ

No comments:

Post a Comment