Wednesday, November 27

Si Pendengki Bahagia

semalam aku medical leaves
puas suruh badan beryahan tapi tak berdaya..lalu aku gagah jumpa Si Pendengki Bahagia minta balik awal

semalam aku direct jumpa doctor untuk minta MC
doctor yang dengki bagi MC half day je
tapi memang aku keje half day pun semalam

hari ini aku isi form sebab keje half day semalam
hari ini aku isi form minta medical claim dengan company

hari ini aku kena minta sign dari Si pendengki Bahagia untuk leaves semalam
Si Pendengki Bahagia tanye punca dan aku jawap setiap pertanyaan
tapi paling rare bila die tanya lunch jumaat ni aku free tak?

erk...aku terkasima campur blur melampaw
Si Pendengki Bahagia ajak lunch bersama di mall berdekatan
apa ke hal ni..aku macam bermimpi

tapi seperti biasa tone Si Pendengki Bahagia memang macam nak gaduh walau tajuk topic ajak lunch bersama
haishh

aku pun on je..kalau dia belanja memang save la aku
 sudah la esok makan percuma

No comments:

Post a Comment