Tuesday, April 8

buat muka

secara normal dan logic,aku mahu pagi aku bermula dengan baik
pagi aku tak sama seperti majikan aku yang suka menjahanamkan mood pagi orang lain
makanya di awal pagi jam 9 tadi riuh seperti di pasar melanda ruang bekerja

memandangkan kejadian berlaku dibelakang aku dan cuma dilapisi oleh dinding nipis maka telinga sedikit pekak pagi ini
maka sesiapa yang pass by depan aku sure aku buat muka tak tahan
jujurkan aku ni..bila tak suka tu tunjuk sangat

secara tak sengaja aku juga buat muka pada En QS yang sedang lalu di depan aku
yang paling menggerunkan pabila bunyi pasar sudah reda,En QS lalu lagi
dengan muka beliau sedikit blur dan hang meminta aku melakonkan semula aksi buat muka tu semula

kali ni aku tak buat muka tapi aku buat blur
apa da sasau ke En QS ni.banyak sangat mengira sampai minta aku buat sesuatu di luar jangkaan

No comments:

Post a Comment