Tuesday, April 29

tukar angin

genap 1may ini tandanya sudah enambulan aku jadi buruh
maka hari ini aku terima panggilan untuk bertukar  angin
memang angin kali ni pun tak ada bau "environment/safety/seangkatan dengannya"

sejak gang masuk air sudah kekurangan ahli,semangat untuk bertahan seperti tiada
maka dengan ini aku selaku gang masuk air juga bakal menyusul untuk keluar ahli

tarikh lapor diri di alam baru sudah hampir
aku harus tinggalkan kertas notis awal bagi mengelakkan segala kekalutan

kalau kau nak tahu ini gara-gara majikan aku yang menahan aku untuk bertukar ke bahagian lain
ikutkan niat untuk aku bertukar ke bahagian sudah aku khabarkan duabulan yang lalu
tetapi sikap majikan yang agak berat untuk lepaskan aku,maka aku ambil tindakan untuk tukar tempat bekerja terus
maaf.....

No comments:

Post a Comment