Wednesday, April 9

budak baru

minggu lepas ada 2 orang budak baru
aku rasa depa ni sebaya aku
 satu laki laki..satu perempuan

hari ni dengan rasa kurang malu aku approach yang laki-laki
die seorang QS...jengjeng
so hari ni aku balik awal (azam bulan april nak balik awal*)
niat before balik aku nak tadah ayaq minum,tapi tengok je QS tu da turun bawak file,aku patahkan niat untuk isi ayaq sampai penuh
aku pun stand by nak thumb print.tapi samnil tu buat lambat
time tu la nak simpan botol..time tu la nak simpan phone..time tu la nak cari kunci

lepas QS thumb out,aku pun follow
so masa kat tangga nak amik kasut..
aku dengan selamba approach die
tanye budak fresh ke?.belaja mana?..kos apa?

yeah segala soklan aku terjawap..da dapat jawapan aku terus cakap babai


ikutkan hati aku da boring asyik lepas dengan orang berfamily ni
maklumla topic sembang dorang ni semacam
sekali sekali mahu gang sembang dengan gang bachelor..huhu

No comments:

Post a Comment