Monday, September 17

awek leopard

ini kisah kelmarin.atas urusan yang tak rasmi aku membeli hampir tigapuluh batang roti perancis.memenuhi permukaan troli.agak tak cool bila warga pasaraya yang berselilih memandang pelik.sewaktu membuat pembayaran ada awek leopard memandang diriku sambil terukir satu senyuman.lumrah bagi manusia sepertiku untuk membalasnya semula.pembayaran selesai.awek leopard yang memborong dua keping donut berlalu pergi.aku dan tigapuluh batang roti menyusuri.sedang aku melayan perasaan entah kenapa awek leopard tadi memegang sikuku sambil mengungkap kata..Awak kelakar tak saya pakai selendang ni?..aku yang terkasima cuma menjawap tak..awak nampak macam biasa je..
awek leopard berjalan pantas berlalu pergi.meninggalkan aku yang terpinga-pinga

No comments:

Post a Comment