Wednesday, September 26

ops kantoi!

mula-mula niat aku tu suci je nak cover line untuk adik aku yang sedikit teruja nak jadi abang asykar,tapi bila dapat kakak yang tak pandai cover maka niat cover tu pun pecah.aku ni terlebih ramah bercerita la soal hati kat akak asykar laut ni,sudah la mereka ni bakal-bakal seniyor adik aku.adeyh bila di tanya nama adik aku dengan jujur terus kasi taw.nampaknya kalau lepas ni adik aku kena aim lebih aku tak tanggung.malah aku siap pesan kat depa ikut suka la nak buat apa...weeee....maklum la kalau itu jalan yang kau pilih kau kena redha je la.kalau setakat intake seniyor sekarang aku tak berapa nak cuak sangat sebab depa tak macam superseniyor depa yang kerek tahap gaban tu...hehe

kalau la adik aku taw pasal akaknya terlebih ramah nasib la.nak sorok camne,lama-lama orang taw jugak.mujur adik ku tak jadi juniyor ku,kalau tak boleh pulak dia nanes lajulaju nanti...^_^

No comments:

Post a Comment