Saturday, September 22

masalah tolong berhenti!

ku sangkakan air di sungai akan terus tenang.tpi bila hujan turun menderu bah pun boleh jadi.cukupla minggu pertama register untuk semester ni aku da serabut otak,akibat terlalu serabut aku nekad membawa diri.malang serabut itu tak berkesudahan,disambung pula minggu ni.banyak sangat yang serabut,level serabut tu buat aku membuak lagi nak lari dari pulau ni.

hari ini hari serabut.bila hadap perangai manusia sehelai-sehelai ni buat aku rasa nak muntah lajulaju pun ada.

siang tadi telefon berdering.melihat nama terpancar aku rasa segan nak angkat.antara panggilan ialah enFoxtrot...ohtidak.com!kata beliau motif call aku nak cari alat yang kekurangan..arghhh serabut.mana aku ingat alat tu ada berapa.da tigaminggu kot aku tamat intern.akibat buntu aku dengan selamba point pada Sufi dan Suhail,maklum la depa habis seminggu lambat...setelah berapa lama phone berdering lagi,ok dari enFoxtrot  katanya tersalah dial.lalu beliau menyatakan bukan saja alat yang aku guna hilang,malah cip TLD Sufi yang baru beli tu pun hilang...haaaaaaaaaaaaaaaaaa makin serabut aku dengar.mujur jauh kalau tak memang aku konpem kena ke agency tu bagi proses pencarian.kata beliau mereka sedang busy menyelongkar department.

harapan ku yang tuls dan ikhlas semoga mereka menjumpainya



o0oo00oo hari ni terserempak buaya nerd bersama matairnya dengan kawasaki hijau.barangkali bawa matair makan angin.buaya nerd sudah gemuks sehingga aku kurang camnya wajahnya..>_<

No comments:

Post a Comment