Tuesday, September 11

tahun akhir

masa berlalu pantas.pejam celik aku da jejak tahun akhir.maka hampir setiap subject yang aku ambil pasti ada project.dalam kumpulan siapa,aku tak pasti.tak kisah laa macam mana pun,sebab kalau kita pilih ikut bulu ada pro and cons nya.tapi betul pengalaman 36hari banyak ajar aku untuk indie.maklum la bila da tercampak seorang diri kat agency tu,mahu atau tak aku kena belajar untuk deal dengan orang.kalau kita nak bergang memang tak jadi kerja.ye dak..huhu

hari pertama yang haruuu.setelah lama tak menulis,aku boleh perasan tulisan ku semakin nazak.aku tak mampu tulis dengan chanteq.homaigaaad....apakah ini kesan asyik menaip dan kurang menulis.aku buntu...

subjek yang aku ambil hari ni memang tak kasi chan langsung bersenanglenang.lecturer pakat bagi lecture da...kepada otak mohon bawa bertenang.hari isnin yang haru..aku tak boleh bayang harihari yang aku akan lalu dalam semester ni.semoga tak haru...^^

No comments:

Post a Comment