Monday, October 1

azam dan oodtoober

melihat calendar perancangan pada bulan oodtoober dan neverbear,aku dapat simpul dua bulan ini cukup menduga jiwa dan raga.bila mana oodtober akan jadi bulan yang penuh dengan lab,repot,viva,aisement,visit,quiz,training mck serta aktiviti mencari dana,aku makin serabut.mujur di hujung bulan nanti akan ada cuti raya haji maka kesempatan itu akan ku gunakan itu pulang ke halaman terindui.

melihat pula jadual neverbear,ku lihat tiada weekend malah tiada mid-sem break.semuanya dipenuhkan dengan kerja.bila mana weekdays aku penuh dengan aktiviti ilmiah,maka hujung minggu dengan latihan pertahanan diri,aku serba tak kena...menanti desember aku lagi cuak.mana tak nya,sudah pasti aktivity membuat proposal sempena fyp sudah menanti setia.

hari ini genap minggu ke-4 aku mulakan semester baru.hanya tinggal satu semester dan aku khawatir.walaupun aktivity mck sudah bermula sejak minggu ke-1 lagi,aku masih tidak berkesempatan untuk turun padang.alasannya...aku malas!..sudah latihan di hujung minggu aku skip untuk pertama kalinya setelah bercalit tiga.ok itu satu record.kalau latihan petang hari memang nookharoom la aku turun.sanggup kunci pintu dan sorok bawa meja takut kantoi..hehe

tapi bila masuk bulan baru dan keinsafan untuk mencari stamina yang lama tak berbela aku nekad turun baris petang tadi.namun aku mula rasa penangannya bila antu katak suruh sekuatjam tigapuluhkali aku dah goyang peha...perghpergh..ini memang dukacita.ditambah pula setarjam sebanyak sepuluhkali,hasilnya semakin kecewa.bila aku mula berdiri...zaaapppp terus kuning..dengan macho aku control lagi.langkah berlari yang tak sampai 1km disambung warm-up suam kuku,rasakuning mula menghantui diri....arghhh

bila ketua di hadapan beri arahan kiri pusing dengan tersedia langkah berlari,aku dengan pantas keluar baris.mana taknya bila aku berdiri terus kunnig datang lagi.stress wooo.aku memang tak ada niat nak pacat pun.ikhlas sungguh hati ni nak cari stamina.bila tak tahan sangat,aku ke ruang pelaburan lalu pulang ke kamar dengan selambanya.maaf aku tak tahu kenapa terjadi...

No comments:

Post a Comment