Thursday, October 18

atmosphere tahun akhir

dengan ini aku membuat pengakuan bahawa tahun akhir tak awesome seperti tahun awal.
bila da tahun akhir ni..titik maturity harus mula dibentuk,terbentuk dan membentuk.permulaan awal semester yang sangat tak chomey..disambungkan dengan minggu berikutnya..keadaan ini semakin tak chomey.pumya la tak chomey sampai aku rasa agak kurang waktu untuk aku berkomunikasi dengan rakan sekelas yang lain.memang la masuk kelas bersua,tapi tamat kelas semua dengan haluan sendiri.bila ditanya ke mana...semua berjawapan sama.sama ada ada diskusi..lab..meeting..project  dan etc.arghh aku jadi buhsan menyebut benda yang sama.kehidupan tak banyak berubah.bila weekend aku sibuk dengan training.

malah jika aku rujuk pada planner,weekend aku sentiasa penuh atau lebih mudah tiada weekend sehingga awal disember.tu pun da kena get ready untuk exam pulak..haishh.kalau weekdays da ada urusan lain.weekend memang toksah kata la.sudah la mid-sem break ni aku ada training.aku da nampak bakal-bakal perubahan tona kulit bakal berlaku.memang lepas ni pass la jadi anak mamiii.....aumm!



aku dapat dari tajuk M.E.."if speaking is silver,than listening is gold"...
betolbetol..deep sangat statement ni.
ooh mujur sudah settle dengan viva intern.tapi viva lab dan project masih bersusun setiap minggu...aku stresss =_='

No comments:

Post a Comment