Wednesday, October 10

sembang kuat

symptom yang paling masalah ialah sembang kuat!...baikla aku pun tak nafikan kadang-kadang aku dalam keadaan begitu.ia terjadi mengikut keadaan emosi dan mentality.kalau aku da mentally disorder,kau mohonmaki lajulaju aku no hal kot.malah belang yang lama tersimpan boleh terpancar.

apa itu symptom sembang kuat?..ia satu penyakit bila mana kalau orang lain punya perihal kau mahu canang satu kota.tapi bila ia terjadi pada diri sendiri (ibarat meludah ke langit) boleh pulak kau buat muka tak berdosa.amboiii over giteww.aku bagi contoh mudah..

'huntunglaaa tak payah bangun pagi,siap bole online gitew' 
[perihal sebenar:mangsa sedang memuat turun file penting sebab itu beliau on9]

'hoii tak turun baris ke?..huntung laa bole bangun lambat'
[perihal sebenar: mangsa ada test di awal pagi,maka harus melakukan sedikit ulangkaji]

'weyhh simpulan tu mana?dia tak datang ke?kenapa?..ada kelas?ye kee
[perihal sebenar: mangsa sedang lena tido dan buat-buat tak sedar masa sendiri.maklum la dewa kemalasan menguasai diri]

apa yang masalahnya,bila si sembang kuat buat perihal seperti mangsa,tak ada pun yang ambil kisah.cuma si sembang kuat ambil kisah orang lain hebat sangat.bila kau yang buat,pandai pulak jalan tak pandang depan...tunduk je dengan muka cap jamban...aishh

No comments:

Post a Comment