Sunday, March 10

cuba diam sat!


 
siapa kau untuk menghukum orang lain dengan cara kau sendiri?
diri sendiri da level paling baik ker untuk mengutuk orang lain?
 
 
aku cuba untuk tak bercerita,tapi aku manusia biasa punya keinginan untuk berkongsi 
ada ketika kita perlu bercerita nak kasi bahu dan kepala jadi ringan
ada kala kita perlu berkata supaya hati jadi lapang
aku tak bermaksud nak aibkan sesiapa,cuma kadang tu aku tak tahan
jiwa aku meronta..lidah aku tak duduk diam..nak juga cakap
 
ya!..aku luah apa yang aku rasa.walau aku mahu pinjam bahu dia untuk nanes,tapi aku cuba untuk tampak hebat dan kuat.tak akan aku benarkan airmata itu jatuh untuk dia yang tak hargai aku.mungkin kerana usia aku mudah terasa.
 
jangan tanya jika aku selalu hilang kerana itu cara aku meringankan apa yang aku sedang pikul
aku ingin bercerita tapi mungkin kau bukan pendengar setia
biar aku ukir kisah aku pada jalanraya..kerana aku yakin kisah aku pasti akan hilang akibat gilisan pengguna jalanraya 

No comments:

Post a Comment