Thursday, March 7

jantung berdegup rancak

selama aku hidup aku belum pernah berpacaran..[motif]
tapi tipu jika aku khabarkan menggatal itu tiada

dalam hidup ni ada sesetengah perkara kalau orang rasa ia biasa pada aku ia cute
kadang-kadang word yang lahir tu mampu buat kau senyum sampai telinga..kadang tu boleh buat jantung jatuh tergolek-golek

barusan tadi messenger aku berbunyi..ya dari PK gila.sebenarnya aku da lama tunggu PK gila datang menyapa dan malam ini dia tiba.membawa mesej yang katanya tersangat penting.jantung aku yang normal bergerak pantas..ya laa apa yang penting sangat.

hajatnya menyuarakan kemaafan untuk segala yang terjadi sewaktu annual camp lepas.ya sudah sebulan ia berlalu.aku cuba untuk tak kenang kisah itu kerana aku jadikan ia sejarah hidup...ok PK gila minta maaf dan akui segala yang terjadi.katanya semua itu cuma gurauan dan tak sengaja...aku blurr seketika.apakah ada yang bercerita atau kesedaran dari dia.kalau ada yang cerita terima kasih kepada pencerita kerana aku hampir nanes malam itu untuk apa yang terjadi..hurmm .benda yang lepas aku tak mahu kenang.semoga PK gila faham apa itu respect


p/s:bila PK gila cakap sorrryyy aku terus rasa nak jatuh chenta..<3 

No comments:

Post a Comment