Tuesday, March 26

dari kerana mata

beberapa hari yang lalu,aku dalam mood gedikgedik join pemilihan olahraga.haiish bila da lama tak main ni skill memang da ke laut.acaranya hanya guna tangan sebab bab berlari ni memang aku muak.well itu alasan sebab kalau masuk konpem kalah da..

maka aku ke sesi lontar peluru.jarak yang sangat kecewa.less than 6m.memang sah la aku tak mampu.

nak jadi cerita ada satu mamat ini yang aku dan Dudu perhati sejak tadi.gelaran yang sesuai adalah Badang sebab badan dia berketaq macam Badang..huahuahua
Si Badang ni memang poyos,sebab semua game dia nak pulun.so masa dia ke bahagian lontar peluru,aku dan Dudu usha dari tepi,niatnya mahu tengok skill balingan..sedang Badang ambil posisi untuk baling buat kali ke-4,tiba-tiba focus dia lari..alasan terlihat mata

mata?..mata aku la tu...[mood:gatal]....the power of eyes..baru tengok.kalau aku kenyit sikit mahu peluru tu jatuh ke kaki...  XD





p/s:tadi ketemu Badang lagi.sedang aku syiok borak dengan adik dia pass by dan terus mati enjin motornya...aishh baru aku jeling da mati enjin.kalau aku tenung nanti mahu langgar tiang lepas ni...^_- 

No comments:

Post a Comment