Saturday, March 30

mohon waktu

pertama aku nak minta maaf untuk segala kata yang aku lempar
mungkin kata itu pendek dan sedikit direct,sebenarnya bukan aku minta,dah kau start dulu nasibla terkena akibatnya

kedua aku minta maaf jika kita bicara aku tak bertentang mata
aku belum sedia..boleh jadi api dalam jiwa masih belum suam lagi
kalau ikut hati setan,memang da lama bukulima aku sampai kat muka tu

kalau baran tahap volcano aku muntah lava,aku yakin incredible hulk pasti cabut lari tengok mata aku
kalau kau rasa nak tengok silakan cari pasal lagi

maaf lagi..word aku jujur sangat tadi

maaf jika yang lihat perkataan ini agak kasar,aku sedang cari cara bersih melepas amarah dalam jiwa
marah sebab apa?..ya mungkin untuk marah yang tak bersebab
 mungkin jiwa ini perlu dirawat.kerana habis pembunuhan pada nyamuk liar berlaku
sori nyamuk kau datang waktu yang silap

No comments:

Post a Comment