Tuesday, March 19

penafian

kalau la dia tahu yang aku selalu curi pandang kat dia pasti dia malu

kalau dia tahu aku cuba lihat dia walau dari jauh atau dari belakang pasti dia segan

kalau dia tahu bila aku genggam phone aku rasa mahu mesej tanya khabar pasti dia tersipu

kalau dia tahu aku sentiasa harap dia sapa aku dulu tapi aku tahu ia jarang

kalau dia tahu aku cuba untuk muncul setiap detik hidup dia itu rare

kalau dia tahu aku nak cakap aku suka dia memang aku malu sendiri

kalau dia tahu rasa suka itu datang kerana dia berada di saat aku sedang lupakan yang lain

kalau dia tahu bahawa aku suka dia untuk tutup suka aku pada orang lain pasti parah

kalau dia tahu setiap kata yang dia lafaz buat aku teringat walaupun ia cuma gurauan 

kalau dia itu wujud..kalau kan kan

No comments:

Post a Comment