Thursday, July 11

Mr NES

sejak pulang dari sabah angau aku kat Mr NES makin menjadi
sepatutnya di bulan Ramdhan ni aku kena puasa bukan takat lapar dan dahaga serta nafsu,tapi puasa dari perkara yang melalaikan
barangkali kesan duaminggu asyik usha Mr NES tu yang makin teruq gila baq ang...haishh

level menggatal aku di sabah agak rare,mata 360 berputar melihat asykar yang wujud.walau pun muka depa iteem tapi nak juga usha
maklum la bagi mengekalkan momentum,kau harus bertindak rare

kalau Mr NES ni namanya aku da dengar sejak tahun pertama.berkenalan dengan die pun masa tahun ke dua itu pun PK gila yang introduced aku kat Mr NES..dan perkenalan itu dibalas dengan muka blur tambah sengih..tahun ke tiga iaitu ketika di sabah baru la aku dan Mr NES mula bersuara,itu pun bermula dengan pertanyaan kisah pengsan aku
(kisah pengsan akan wujud next post) 


aku ringkaskan bagaimana tahap gatal aku kat Mr NES jadi keterlaluan


  • hurm..kalau sarapan pagi tu aku cari dia duduk meja mana,lalu aku akan duduk satu sudut di mana aku boleh usha dia dari jauh
  • bila dalam baris,aku akan duduk belakang sambil mata melilau cari kelibat dia..eheemm
  • kalau naik bus menuju ke padang kawad,kadang tu saja aku naik lambat mana tahu boleh sama bus dengan dia
  • kalau selesai kawad,saja aku jalan perlahan sampai aku boleh jalan sebelah dia tanpa dia sedar

well..hari tu semasa ke ceramah patriotik,aku boleh kejar dia dari belakang sampai at last kami naik tangga sama-sama ke dewan ceramah walaupun kami split up lepas tu

sori Mr NES aku tak tahu la apa tarikan yang kau ada sampai aku jadi begitu
tahap rare aku sampai aku harap dia ajak aku jadi partner dinner malam 7hb tu...arghh ini memang teruk
malah aku simpan hasrat nak ambil gambar sambil pakai one dress dengan dia
tapi itu semua cuma impian gila yang aku cipta

at last pada 8hb aku dapat juga ambil gambar sebalah dia walaupun sebenarnya kami ambil gambar in group
paling gila bila warna baju kami hampir sama dan Mr NES pakai baju outing semalam >_<' 



tolong aku padam nama Mr NES dalam jiwa sebab aku tahu ini cuma mimpi dasat aku pernah rasa untuk bulan ini...arghhh! 

No comments:

Post a Comment