Thursday, July 11

sabah jatuh hati 1

perjalanan untuk di tauliahkan hampir dua minggu tak tumpah seperti annual camp
cuma bezanya kali ni aku tak duduk terperap kat hutan dan tak mandi
rutin pagi bangun awal sebelum jam 5 bersiap dengan baju no.3 sarung kawad kawad
yeah!..pagi lagi lokasi  adalah padang kawad

well..aku boleh simpulkan siang ku memang spent kat padang kawad.baju memang lencun teruq baq ang
kalau balik tu jemur belum tentu sempat kering..haish
duaminggu di sabah kerja aku kawad saja samapi satu level tona kulit mula berubah..ITEEM!

penat kawad belum hilang,malam pula latihan penerimaan watikah atau lebih mudah latihan terima scroll
disebabkan comission ini penuh istiadat,praktis sekali belum tentu kau dapat perform dengan baik
latihan harus berualang kali baru la jadi perfecto!

sudah la dewan canselori tu sejuk tahap gaban,maka tahap mengantuk memang mencabar mata
kalau tertidur kena tangkap pula dengan pegawai...memang masak la
haishh


p/s: satu fakta menarik.waktu di sabah awal sejam dari semenanjung,tapi aku cukup tak puas hati bila bangun waktu sabah,tido waktu semenanjung.kau bayangla tahap ketidapuasan mata aku nak tido.tambah pula cuaca di sabah itu sejuk...perghhh

No comments:

Post a Comment