Thursday, July 18

sabah jatuh hati 4

sejak di beri amaran oleh CI,hampir setiap malam aku buat water drill.air garam pun aku telan sekali.memang rasa nak muntah balik air tu,ye la tidur dengan perut kembung 1.5L...sapa larat wooo.malah aku paksa diri untuk poop sekali..memang nampak seksa,tapi dari esok pagi aku goal lagi,tak masuk parade...sapa nak weyh.

after all 3 years,kalau aku tak dapat masuk parade,itu satu benda paling sadis sekali.tak kisah la aku hitam kena jemur hampir dua minggu.itu benda paling agung kau akan rasa dalam hidup.sekali je pun..lepas ni tak ada da.bab makan..pergh trimas pada akak asykar yang akan paksa aku makan jam 5.30pagi.kalau kat semenanjung aku da rasa macam bersahur pun ada.

syukur aku tak tumbang..cuma satu hari tu tiba-tiba rasa nak muntah tengah padang kawad.dia punyabelahak..ok tahap memalukan.aku yang berada di baris ke-4..orang barisan pertama boleh dengar belahak aku dengan terang dan jelas.itu belum aku tanya orang di barisan sebelah.sure die akan keliru dengar bunyi apa memecah sepi tu..sebab da tak tahan nak terkeluar,stap suruh aku jatuh kiraan sendiri..adeyh kena usung lagi.yang tak bole blah masa tu da nak keluar medan..dugaan

alhamdulillah..aku tak jatuh hingga hari kejadian.cuma lepas parade siang tu,malam tu aku kena p klinik kat sana.tiba-tiba tekak perit semacam.suara da mula tenggelam.barangkali kesan main hujan kelmarin dan siang tu selepas acara bergambar..aku kena cepat ambil ubat,bukan apa risau tak boleh naek belon.tak balik semenanjung la nanti

No comments:

Post a Comment