Thursday, October 10

kenapa

kau mungkin rasa aku tak cuba untuk selesaikan apa yang jadi
kau mungkin rasa aku lari dari menyelesaikan
kau mungkin rasa aku sedang biarkan ia tergantung

tapi kau perlu tahu aku sedang lupakan ia dan anggap ia tak pernah berlaku
macam aku kata benda remeh in tak perlu biar lama-lama
bende remeh ini aku tak mahu lekat dikepala
kalau kau rasa aku kejam silakan sebab aku tak boleh halang kau dari berperasaan apa pun

aku begini sebab aku tak mahu sakit
sakitnya bukan pada hati.tapi sakit yang aku sendiri tak sudi nak kongsi
mungkin pada kau jika sahabat susah senang harus dikongsi.tapi ada juga aku perlu pilih berdiam sebab aku malu dengan kekurangan yang ada pada diri
sebab jika aku beritahu apa sakitnya umpama aku menagih simpati
tidak aku tak mahu..aku tak sudi

jangan kau risau marah ku tidak berpanjangan
bila aku lena dan buka mata semula aku dah lupa apa jadi semalam,unless la kau cuba ingatkan aku semula
marah untuk selamnya tak ada faedah kerana setan lagi berpesta dengan situasi itu

pada aku hidup ini cuma sekali.dan hidup ini akan ada akhirnya
buat apa aku penuh hidup dengan masalah.berhibur dengan kehidupan itu lebih baik

kata orang kita kena toleh belakang untuk jadi pengajaran
pada aku jalannya ada didepan.jalan di depan lebih berliku

No comments:

Post a Comment