Thursday, October 10

semerbak

Jam 4pagi aku sedang nyenyak tido rasa sesuatu berat dan berbulu sedang berjalan
mujur tak sakit jantung rupanya Gary,apa lagi aku jerit laaa
aku paksa adik aku ambil Gary dan letak diluar
adik yang sedang mamai turutkan saja,tapi Gary berdegil untuk tak keluar
fine!

Jam 5pagi,alarm belum berbunyi da aku bau something rare
adik aku sedang bising-bising di pagi hari
ku tanyakan bau apa ini dan kenapa
cis Gary sudah keluarkan najis yang cair tapi pekat

paling menarik bila najis ini di sebelah adik laki-laki yang sedang tido nyenyak
tidonya buas maka najis cair itu sudah terkena tangan dan beberapa permukaan tilam
aku terus amik Gary dan letak diluar
aku tahankan diri tak buka pintu walau aku tahu Gary sedang merayu untuk masuk

hari ini aku pilih untuk boikot kat Gary.sebab najis cair dia habis satu rumah ada pencemaran bau
ini bukan kali pertama,masuk minggu ni da tiga kali.dua kali di katil bonda dan bapak

siap kau Gary..lepas ni kau tido luar
hahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment