Saturday, October 26

temuduga

menghadiri temuduga memerlukan satu persediaan rapi
tapi sampai satu masa aku memilih untuk redah je kerana setiap penemuduga berbeza
masing-masing punya character tersendiri

dalam banyak-banyak soalan yang diajukan
ada satu soalan buat aku blur tiba-tiba



 Si Penemuduga : ooo status you single sekarang
                                Umur pun masih muda
                                Bila maw kawen?
(Si Penemuduga ialah seorang amoi yang aku syak belom berkahwin berusia sekitar 30-an)

aku masih cuba mentafsirkan soalan itu
sama ada itu soalan sebenar atau aku tersalah
berfikir sejenak

Aku : macam mana maw kawen,saya pasangan pun tak ada

Si Penemuduga gelak seronok dengan rakannya
Aku fikir mujur aku tak study kuat untuk temuduga ni sebab aku tak jangka soalan begini pun ada




#sejak Mr NES tahu status aku,dia sudah kurang berani untuk replay chat aku.apakah Mr NES sudah tergugat?mungkin diberi amaran oleh matairnya?sudah tahu aku meminatinya?
aduhai sudah kurang teman merepek di alam maya ni 

No comments:

Post a Comment