Monday, May 21

5 4 3 2 1 ROW!

soal rezeki semua ini rahsia Tuhan.alhamdulillah walaupun tak mampu raih gold atau silver,dapat bronze pun da bersyukur sangat.setelah bertahun-tahun aku tak rasa gigit medal,dapat juga aku gigit puas-puas semalam..huhu...hanya kalah untuk 6saat dengan team Innershine,memang sudah suratan takdir.

vitamin apa yang depa telan pun aku tak taw.barangkali innershine berbotol-botol kot..hehe..apa-apa pun tahniah pada tuzki Syed and the gang.

macam aku tulis dekat previous post,aku ni kan atlet tercicir,atas dasar itu,aku join sukan yang mampu accept makhluk-makhluk macam aku.kami sekadar ber "rowing " je.itu pun indoor rowing(main tarik mesin)..kalau nak suruh aku tarik dragonboat belum tentu dragonboat tu jalan..>_<'



ni cara otai bersukan..XD






p/s:walaupun aku terkejut beruk melihat lokasi game ini berlangsung,aku harus redha.sebab itu ada pepatah dont judge book by its cover.memang la sebelum masuk tu kau akan hirup udara ikan mentah,daging sembelih atau sayur segar..tapi kau pasti tak sangka ada  mesin rowing yang sudah tersusun rapi minta ditarik...^_-

No comments:

Post a Comment