Sunday, May 13

mata masuk habuk

hari ahad yang tak berapa awesome sebab aku banyak gunakan untuk berhibernate.gara-gara tido tak lena malam tadi,maka aku balas dendam di siang hari.walaupun aku sedar bahawa akan ada dua test dan presentation serta tugasan dari tuzki syed dan lab report,aku masih dalam keadaan slumber usung bantal tarik selimut.maklum la bila da lama tak rasa weekend,ni la penangannya.teringin juga jadi macam makhluk-makhluk lain.....huhu

as i scrolled down my cursor time aku lagha kat pesbuk,aku noticed banyak rakan-rakan pesbuk update status mereka menghabiskan masa bersama bonda terchenta..adeyh tetiba rasa mata masuk habuk.sudah la pagi tadi bonda aku upload gambar fruit tart bersama beberapa kata...mak sendiri buat,mak sendiri makan...=(

arghh ni yang rasa nak balik laju-laju.....sobsob




        ..muka aku tak la terok camni bak ang..



walau apa pun selamat hari ibu buat bonda.mungkin aku tak mampu nak peluk onda ketat-ketat or at least salam bonda bertubi -tubi bila jarak menjadi jurang buat kami.aku doa yang terbaik buat bonda semoga bonda dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yang baik...insya Allah.....amin





selamat hari ibu...=)

No comments:

Post a Comment