Thursday, May 10

mendapat panggilan

[mood:mengong akibat ketiduran melampui batas,secara tak sengaja telepon berdering]

nama en.Kp tertera dipaparan.kejutan tak berapa sangat garagara ada miskol dari beliau malam tadi.cuma tujuan panggilan masuk masih tertanya,maklumla sudah hampir 2tahun tak berkata.matrikulasi lama aku sampai dua kali bertukar batch.

panggilan masuk,lalu dijawap.perjalanan ceritanya mudah.pertama perkataan "hello" dan kemudian diikuti dengan "salam"..[itu perkara lazim  bagi setiap perbualan]...en.Kp roger aku bahawa beliau ada di bbb,dan aku agak muskil,buat apa dari s.a datang ke bbb.serius tempat tu cuma ada rumah dan makhluk yang sibuk kejar dunia dan segelintir kejar akhirat kot.huhu...

seterusnya en.Kp tanya mana makan sedap?,dan aku jawap mudah makanan sana mahal kot,puasa je!...senang dan padat..maaf jawapan sedikit jujur dan tegas..lalu en.Kp mahu habiskan perbualan,tapi aku dengan selamba dan kurang kemaluan berkata.."takkan after 2years call aku just nak tanya makan kat bbb mana yang sedap.kalau rindu aku cakap je la.aku taw lama da!"..dan sekian kalinya aku memang jenis direct bila bersuara. ..>_<''

No comments:

Post a Comment